Известие

Collapse
No announcement yet.

При смяна на диференциал? LSD диференциал за ТС - обединени теми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Ми така е, защото за дизелацитге си е на фиат. А това е част правена от тунинг фирма. Има още една които ги прави и с тях говорих, но те не са ми дали още цена.

    В аутоделта за справка съшия диф е 3000 лв.
    За кво ви е такъв диференциал бе? Той има смисъл, ако маторя разполага с някакъв приличен въртящ момент, а не мижавите 160-170 Нм, дето я се появят, я не, и то чак при 4000-5000 оборота
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #17
      Зимата ще е много полезен. А и сега в по-голям завой като настъпа педала до краи и не завива. Тръгва да се влачи предницата. Но, най вече зимата ще върши много хубава работа. Аз самия се чудя дали дали да си купя или не. И още не съм решил. Ако стане да ми го продадат без ДДС тогава ще стане доста по поносимо... и при поръчка на 2 бройки и доставката ще падне на 2.
      Last edited by oem; d.m.y г., 13:41.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Скоро ремонтирах моята кутия за какво ще я разглобяваш. При сглабянето се използва само силикон гарнитури няма никъде. Не забравяй да развиеш датчика за задната скорост. Ако ти трябват някой части имам всичко без касетата на диференциала и синхронизатора за 3 та скорост. Успех.

        Comment


        • #19
          Нищо и няма. Просто ще слагам LSD диференциал. За това питам
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Аз ще си залепя един К2, но чак като тръгна да сменям семеринга на кол.вал, за В6 е към 950 кинта, тва 1700 - 1900 за ТС си е баси цифрата.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Цифра е да. Аз за това още се чудя. Поне с още някой да поръчаме два та да разделим доставката поне. Че само тя е 200 евра.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                @oem

                Позволих си да обединя двете теми - става въпрос за един и същ диференциал...

                поздрави

                Comment


                • #23
                  Тенкю
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                    За кво ви е такъв диференциал бе? Той има смисъл, ако маторя разполага с някакъв приличен въртящ момент, а не мижавите 160-170 Нм, дето я се появят, я не, и то чак при 4000-5000 оборота
                    Тука как се изсра нямам думи. Не е лоше да отидеш в Италия и да им обясниш колко са прости, че са слагали на 75-цата шпер от завода. Вече преиграваш с тия дизели излишно.
                    А сега по темата: На всяка кола ако ще и 30 коня да е шперът помага.
                    Към Пинко: Покарай една 33-ка (примерно) на мокро и ми кажи пак ли мислиш, че шперът или въобще диференциалът с повишено триене е излишен.
                    В общи линии постът ти беше напълно излишен и чист спам. Хората си търсят решение а ти прасто цъкаш по клавиатурата.

                    Пак по темата: Мисля си, че е 5 пъти по лесно да си намерите голямата кутия и да я сложите на колите си. Има малко преправяне вярно, но ако така или иначе ще хвърляте пари в тая насока си заслужава. В нея (голямата кутия) е ясно, че влиза Q2, пък и тя е доста по-здрава във всяко отношение. След преправянето мотора се вдига 3-4 см по-високо и следователно картера вече не е толкова уязвим. Ето ви тема за размисъл.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      След преправянето мотора се вдига 3-4 см по-високо и следователно картера вече не е толкова уязвим. Ето ви тема за размисъл.
                      Яд ме е че не сложих сккут на V6 и ТС една до други да ги сравня, но имам някакво виждане как могат да се фанат, ама нещо твърде много размисъл ще ми дойде за да проумея как, и защо мотора отива 3-4 санти по нагоре.....тампоните не вярвам да се тунинговат, има едни преходници преди тампоните дето по върви да станат по къси???!!!!
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Цифра е да. Аз за това още се чудя. Поне с още някой да поръчаме два та да разделим доставката поне. Че само тя е 200 евра.
                        А от коя държава трябва да се доставят тези диференциали ?
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Мда и на мен ми стана интересно кви са тия 200 евро шипинг баси.......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Ми явно е тежък и си струва пари. А може би го пращат по DHL знам ли.

                            ---------- Post added at 09:13 ---------- Previous post was at 09:12 ----------

                            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Тука как се изсра нямам думи. Не е лоше да отидеш в Италия и да им обясниш колко са прости, че са слагали на 75-цата шпер от завода. Вече преиграваш с тия дизели излишно.
                            А сега по темата: На всяка кола ако ще и 30 коня да е шперът помага.
                            Към Пинко: Покарай една 33-ка (примерно) на мокро и ми кажи пак ли мислиш, че шперът или въобще диференциалът с повишено триене е излишен.
                            В общи линии постът ти беше напълно излишен и чист спам. Хората си търсят решение а ти прасто цъкаш по клавиатурата.

                            Пак по темата: Мисля си, че е 5 пъти по лесно да си намерите голямата кутия и да я сложите на колите си. Има малко преправяне вярно, но ако така или иначе ще хвърляте пари в тая насока си заслужава. В нея (голямата кутия) е ясно, че влиза Q2, пък и тя е доста по-здрава във всяко отношение. След преправянето мотора се вдига 3-4 см по-високо и следователно картера вече не е толкова уязвим. Ето ви тема за размисъл.
                            Коя е тази голяма кутия? От В6 ли? Тя май не може да стане за ТС?

                            А инче картера на 156 не е никак на ниско. Никога не съм удрял предницата някъде. Бронята е доста по ниско от картера и щом нея не съм удрял значи всичко е наред.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 09:18.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Коя е тази голяма кутия? От В6 ли? Тя май не може да стане за ТС?

                              А инче картера на 156 не е никак на ниско. Никога не съм удрял предницата някъде. Бронята е доста по ниско от картера и щом нея не съм удрял значи всичко е наред.
                              Голямата кутия се слага и на 2.0 ТС , но при 166
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                Не, аз ще си направя един подарък сигурно. 1800 лв. не са малко пари ама... кеф цена няма нали?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X